Reklamácia tovaru
Je našou zákonnou povinnosťou vybaviť prípadnú reklamáciu vášho tovaru v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Vašou povinnosťou ako kupujúceho, je tovar po prevzatí riadne prekontrolovať a zistiť prípadné chyby a závady na nami dodanom výrobku. V prípade odhalenia chyby, alebo závady je vašou povinnosťou túto skutočnosť bezodkladne oznámiť našej firme. Spoločnosť FLAWA s.r.o ako prevádzkovateľ e-shopu www.positivelife.sk neručí a nenesie zodpovednosť za závady vzniknuté prepravcom pri preprave tovaru. V takom prípade je potrebné spísať reklamačný zápis priamo s prepravcom.
Na tovar zakúpený v našom e-shope sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je vyslovene uvedené inak.
Záruka sa nevzťahuje na:
Vady vzniknuté bežným používaním:
1. Drevené kryty WUDY
V prípade drevených gravírovaných krytov WUDY, sa za vady vzniknuté bežným používaním považujú taktiež vady, ktoré na výrobku vznikajú prirodzene a a nejde im zabrániť a teda vznikajú v dôsledku jeho častého používania:
– vyblednutie, prípadne iná zmena farby alebo štruktúry dreveného povrchu krytu
– vyblednutie, prípadne iná zmena farby alebo štruktúry laserom gravírovaných plôch dreveného krytu
– vyblednutie, prípadne iná zmena farby alebo štruktúry bočnej gumovej/plastovej časti dreveného krytu
2. Motivačné, inšpiratívne a cestovateľské plagáty
–
3. Samolepky
–
Vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku:
1. Drevené kryty WUDY
V prípade drevených gravírovaných krytov WUDY nezodpovedáme za škody v dôsledku:
– nesprávneho čistenia povrchu dreveného krytu (kryt je potrebné čistiť len navlhčenou handričkou a nevystavovať ho vode, ani žiadnym chemickým čistiacim výrobkom.)
– rytia do gravírovaných plôch dreveného krytu ostrými, alebo tvrdými predmetmi, ktoré by mohli poškodiť štruktúru gravírovanej plochy
– nadmerného vystavovania dreveného krytu priamemu slnečnému žiareniu
– pádov a iných mechanických poškodení, ktoré by mohli narušiť a poškodiť akúkoľvek plochu gravírovaného krytu
2. Motivačné, inšpiratívne a cestovateľské plagáty
V prípade všetkých nami predávaných plagátov neručíme za vady na výrobku spôsobené nesprávnym používaním výrobku/výrobkov, ako napríklad vyblednutie farieb, zníženie kvality a štruktúry podkladového papiera v dôsledku:
– vystaveniu plagátu príliš vysokej/nízkej teplote
– vystavenia plagátu nadmernému slnečnému žiareniu
– neprirodzeného mechanického opotrebenia
– pretrhnutia plagátu spôsobeného neprimeranou manipuláciou s výrobkom
3. Samolepky
V prípade všetkých nami predávaných samolepiek a samolepkových setov neručíme za vady na výrobku spôsobené nesprávnym používaním výrobku/výrobkov, ako napríklad vyblednutie farieb, zníženie kvality a štruktúry lepiaceho podkladu v dôsledku:
– vystaveniu samolepiek príliš vysokej/nízkej teplote
– vystavenia samolepiek nadmernému slnečnému žiareniu
– neprirodzeného mechanického opotrebenia spôsobeného nadmerným odlepovaním/ prelepovaním samolepky
– rôznych narušení povrchu samolepiek spôsobených ich umiestnením na povrchy predmetov, ktoré sú vystavené pravidelnému mechanickému, alebo inému opotrebeniu (treniu, ošúchaniu a pod.)
– pretrhnutia samolepiek spôsobeným neprimeranou manipuláciou s výrobkom.
Postup pri reklamácii produktov:
1. Vyplňte a odošlite reklamačný formulár tu:
2. Počkajte na našu odpoveď so schválenou/neschválenou reklamáciou, ako aj s ďalším postupom súvisiacim s reklamáciou výrobku.
V prípade schválenia reklamácie:
3. Zašlite reklamovaný výrobok ako balíkovú, alebo listovú zásielku na našu adresu. Reklamovaný výrobok neposielajte na dobierku. Po fyzickom prebratí zásielky budete informovaní o začatí procesu reklamácie z našej strany. Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní.
Bez vyplnenia reklamačného formulára a následného kontaktovania z našej strany neodosielajte výrobok na našu adresu. Takéto vrátenie/reklamácia tovaru nebudú schválené.